وی افزود: گرامیداشت سی و سومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا تمام عاشـقان و یـاران راستین انـقلاب، یکپارچه و متحد با اندیشه‌های پاک و اهداف متعالی حضرت امام خمینی (ره) پیمانی مجدد ببندند و پیشتیبانی و حمایت خود را از ولایت امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایش بگذارند.
سرپرست اداره کار تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان مهریز با بیان اینکه دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ مردم ایران و یک بحث مردمی است، افزود: مراسم دهه فجر باید هر سال با شکوه‌تر برگزار شود.
سالاری با اشاره به بصیرت بالای ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی عنوان کرد: باید قدردان این ملت بود چرا که آنها با حضوری همیشگی در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی وفاداری و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده‌اند.
وی تصریح کرد: کمیته کارگری ستاد دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی همگام و همراه بـا سایر کمیته‌ها با هدف برنامه‌ریزی، ساماندهی، نظارت و هماهنگی در امر برگزاری مراسم‌های ایام‌الله دهه فجر و فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حـضور و نقش‌آفرینی کارگران زحمتکش فعالیت خواهد کرد.
در ادامه نیز اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر پرداختند.
برگزاری جنگ شادی با حضور کارگران و خانواده‌های آنان، برگزاری مسابقات ورزشی کارگری در مجموعه ورزشی کارگران، برگزاری مسابقه خاطره نویسی انقلاب و اهدای جوایز به نفرات برتر، برگزاری مسابقه تیراندازی بین واحدهای صنعتی، برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تنیس روی میز، شطرنج و ... در محل گروه صنعتی و معدنی تجارت سیمان مهریز، برگزاری جشن انقلاب همراه با اهدای جوایز، ویزیت رایگان کارگران در ایام‌الله دهه فجر، ارائه خدمات فیزیوتراپی، ارائه خدمات گفتار درمانی به کارگران و خانواده‌های آنان به صورت رایگان و خدمات مشاوره‌ای با تخفیف 50 درصد در زمینه‌های تحصیلی، خانوادگی و شغلی از مهم‌ترین مصوبات این نشست بود.     
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا